Uppatering utan bokstaven D

Hej.

Jag sitter och redigerar en liten video till min vän Barro, medan jag väntar på att den ska sparas ordentligt så passar jag på att uppdatera lite.

Just nu är livet bra, lite oplanerat och ovisst men så kan det vara. Min kurs på universitetet slutar om en och en halv vecka och vad som väntar efter det vet jag inte riktigt. Vi får se, det blir att arbeta iaf. Bor numera i Örebro i min lilla etta, och jag älskar det! Så skönt att ha sitt eget och framför allt slippa pendla flera timmar om dan.

Jul och nyår var lugn för min del. Julafton tillbringade jag med familjen och nyår med Sara och vår vän Patrik. Vi hade ett lugnt firande med go mat och lite lekar i lägenheten. Precis lagom kände vi. Vi gick en sväng och kollade på fyrverkerierna på stan vi tolvslaget, super bra :)

Förövrigt längtar jag... efter massor av olika saker. Speciellt mina gamla klasskamrater och våren!

Kram
Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0