Monday

God morgon. Helgen har varit rätt lugn med jobb och firande av pappa. Och igår vaknade jag lagom för det mest intressanta avsnitt av nyhetsmorgon som någonsin sänts, trots att jag ville dänga till Tilde eller vad hon heter när hon kände att det var lägligt att säga "emo emo emo" efter att bandet i fråga hade dementerat emo. Mmen jag lät henne inte förstöra min upplevelse.

Igår kollade jag på engelska Wallander, var typ som de svenska med Henriksson men det var ju lite kul att höra engelsmän kalla varandra Kurt, Klas-Henrik, Ann-Britt  osv.

Idag vaknade jag vid nio och segade mig upp. Är ensam hemma så jag skulle tro att det blir chokladboll till frukost, sedan ska jag förflytta mig in till stan och träna. Efter det blir det jobb.



// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0