Lördag

Hej hopp, jag kom just hem till mamma efter att ha kört en lång runda med bilen, jag och pappa höll på att hamna i två bilolyckor, dock var ngen av dem vårat fel så det var rätt lugnt. Det känns bra när man börjar få lite körvana.

Agnes kommer hit om ett tag så ska vi gå och se på Fame, den verkar ju mysig så det blir nog kul.

Btw så kan jag inte sluta lyssna på Humanoid, det är som en förälskelse. "The instant attraction" slår till hårt och man får fjärilar i magen men efter ett tag när man börjar lära sig låtarna så ser man liksom själen mer. Svagheter kanske uppenbarar sig men endast sådana som är charmiga, man blir mer och mer säker på att det är helt rätt, vissa låtar blir bara vackrare och vackare. Jag tror aldrig att jag vaknat mitt i natten med absitens efter en låt förut. Det var så värt väntan och fortsätter det så här kan jag med säkerhet säga att jag bara är i början på en livslång romans.


// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0