Jag är arg

Jag har tidigare inte varit så noga med hurvida folk sprider copy-right skyddat material på internet. Jag har inte blivit berörd. Men som det trogna fanet jag faktiskt är har jag oroat mig mycket inför en skiva jag längtat efter länge, jag har hört en del saker som jag egentligen inte velat höra redan för länge sedan men har ändå glatt mig åt att största delan av skivan har lyckats hållas kvar i rätta händer. Not anymore. Den senaste tiden har jag"hållit koll" för att veta om skivan inte läckt. Nu har den det. Det gör mig så arg att folk är oförmögna att sköta sitt jobb! Jag tänker inte ladda hem den, jag lyssnar på den när jag får, annars kommer jag inte kunna njuta fullt ut. Men, jag klandrar förstås inte de som inte kan bärga sig heller, det är frestande, men nej, för min del är det inte värt det. Hade det vara meningen att jag skulle höra hela skivan idag så skulle jag ha haft den i min hand. Konstigt nog har bara den ena versionen kommit på villvägar, på så sätt borde det vara lätt för de ansvariga att lokalisera läckan. Och förhoppningsvis blir denna person av med sitt jobb.

Nu till annat, jag inledde morgonen med lite yoga och ser fram mot en lugn dag, i helgen blir det Sthlm med Agnes. Najs najs najs :)

// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0