Hallo Raumschiffkapitän

Raumschiffkapitän är nog det roligaste ord jag hört/läst haha hur jag än försöker kan jag inte uttala det. Det liksom snubblar på tungan, slår en liten kullerbytta. Hursomhelst, jag är ensam hemma eftersom familjen jobbar/går i skolan vilket innebär att jag kan äta choklad till frukost. Lovely!

Lite senare ska jag ta bussen hem till mamma där slöandet fortsätter, jag har egentligen träning på schemat idag men har grymt ont i halsen så jag vågar inte, reminder to self; smsa Kristin, och ikväll blir det jobb. Skura skura skura bort gammalt hår, skura skura skura bort gammalt hår. Nej men seriöst det är inte alls särsklit illa, mina workmates är trevlöiga och det känns skönt att göra nåt. Men jag är nervös inför att sitta i kassan en hel dag senare i veckan, jag vet ju hur man gör men är fortfarande lite färsk ^^

Nej, nu ska jag leta efter nåt gott att äta.


Ciao

Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0