God morgon

Idag vaknade jag rätt tidigt efter underliga och ganska obehagliga drömmar, rätt typiskt mig.

Igår var det som sagt bio med Agnes, vi såg Fame som var rätt bra, jag tror dock att det även nu skulle kunnat passa mer som teveserie eftersom man inte riktigt fick tid att fördjupa sig i alla livsöden som togs upp. Det var fängslande öden som inte riktigt kom till sin rätt. Skådisarna var dock lysande och man blev lite avis på talangerna. Och i kreativitetens ära fortsatte vår kväll med en liten tripp till Agnes lillebrors konstutställning. Trots att vi var en aning utstickande där så la jag märke till att det var mycket fina verk. Han är duktig han, Agnes bror. Sedan blev det Donkan en stund innan vi gick för att vänta på bussen. Vi stötte på en Denise som försökte få tag på sin mamma eftersom hon inte hade några nycklar, hon lyckades tills lut så vi slapp oroa oss för att hon skulle behöva sova ute.

Nu känner jag en underbar doft som avslöjar att Madde bakar något gott. Jag ska nog gå och se vad det är ;P


// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0