Für immer jetzt (Nu och föralltid)



Jag ser dig gråta
Och ingen torkar bort tårarna
Jag hör dig skrika
För att stillheten kväver dig
Jag känner ditt hjärta
Det är ensamt som du
Låt dig falla
Öppna ögonen

Hey
Världen väntar på dig
Hey
Här i mina armar
Nu och för alltid
Nu och för alltid

När du söker
Och då förlorar dig själv
Då finner jag dig
Och tar dig till mig

Hey
Världen väntar på dig
Hey
Här i mina armar
Nu och föralltid

För en dag
För en natt
För ett ögonblick
Då du skrattar
Vi bryter genom tiden
Mot varje lag
För allltid du och jag
Nu och föralltid

Vi sätter ihop våra skärvor
Vi är ett som yin och yang

Känner du mig
När du andas
Känner du mig
När ingen är där

Känner du mig
När du andas
Känner du mig
När ingen är där

För en dag
För en natt
För ett ögonblick
Då du skrattar
Vi bryter genom tiden
Mot varje lag
För allltid du och jag
Nu och föralltid

Vi sätter ihop våra skärvor
Vi är ett som yin och yang
Vi sätter ihop våra skärvor
Vi är ett som yin och yang


Sara

Kommentarer
Postat av: Tobias

Där ser man :D haha fan vad kul, och kul att du har sett hur jag utvecklats, hehe

2009-11-01 @ 21:15:56
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

tack :D kommer alltid svara på kommentarer, det är viktigt för mig =)

2009-11-01 @ 23:51:51
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0