livet är inte alltid rättvist, speciellt inte när det kommer till pedagogik tentor och EMA.

Nu är Sara på EMA galan i Berlin och är förmodligen helt underbart lycklig. Det är jag helt säker på, för efter pausen kommer Tokio Hotel att uppträda och det skulle inte förvåna mig om Sara står och gråter en tår just nu. xP

Jag däremot, som hade möjligheten att följa med, sitter och läser om lärarens demokratiuppdrag och skoljuridik inför tentan i morgon. KUL! Jag har deppat hemma i ungefär en vecka för att jag tackade nej. Men men livet är inte alltid rättvist..Men jag är inte bitter, nej nej..

Nu har Katy Perry en pussmun eller nått annat konstigt på huvudet och jag ska kolla några minuter till och sen sova.

Puss o Natti
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0