Valborg 09

Valborg tillbringades med Sara och Hanna utanför Länsteatern i Örebro. Vi hade inte så mycket att göra under kvällen så vi köpte mat på Donkan och sen satte vi oss där xD Lyssnade lite på valborg sångarna och kollade på elden. Jag berättade om förra året då Nora kommun hade byggt en fågel fenix som de tände eld på. Dock såg det ut som ett brinnande kors ist och det hela blev inte speciellt lyckat.

Jag skulle egentligen ha firat Frida som fyllde år men jag fick inte tag i henne under dan så jag visste inte var jag skulle bege mig. Så jag får fira henne en annan dag med mys och presenter ist ^^

Men det var trevligt igår iaf. Lite seg, men trevlig :)


Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0