söndag och morgondagens planer

Hallå mina kära.

Dagen har åter gått åt till PA och det känns bra nu. Om jag fortsätter så här i veckan kommer det bli klart till söndag. Det måste vara klart tills på söndag annars är det fan kört. Men det är lugnt  :P

I morgon är det skola mellan 8 och 11, så jag slutar tidigt. Då åker jag hem och pluggar för att sen åka tillbaka till Örebro. Vi som läser Litteraturvetenskap ska nämligen på ett författarbesök. Vi ska lyssna till MajGull Axelsson på universitet. Vi får se hur det blir. Säkert intressant :) Efter det åker jag nog hem och sover, för det blir nog ganska sent.


aja nu ska jag fortsätta med pluggandet.

Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0