SÅ omotiverad

Jag borde egentligen plugga men vem fan orkar? Jag kollar istället runt på en del bloggar och andra sidor. Jag läser en del bloggar faktiskt, även om jag inte nämner dem så ofta. Min favorit är Tyras. Tyra är modell men utstrålar inte riktigt samma översittarfasoner som andra sådana i bloggvärlden. Hon har en hel sektion av sin blogg där hon lägger ut för och efterbilder på modeller där man ser hur mycket retuschering faktiskt gör. En annan favorit är Katrin. Katrin är mycket som jag inte är och jag skulel inte vilja vara hon men hon är himla kul att läsa om. Jag rekomenderar hennes blogg skarpt för hon säger verkligen vad hon tycker och det är en hel del humor inblandad.





Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0