Musiktips

Idag tänkte jag tipsa om lite musik. Jag har ju som de flesta som känner mig vet en ganska blandad smak så förhoppningsvis finns det något för alla i denna blandning.



Tips 1: För snart två år sedan var jag helt galen i låten True colors, tyvärr så tröttnade jag lite på den med Cyndi. Jag lyckades dock nyligen komma över Ane Bruns version. Så oerhört vacker. Den rekomenderar jag ^^


Ane Brun - True colors

Tips 2: Jag har aldrig riktigt gillat Mando Diao men deras nya låt "Dance with somebody" har krypit under mitt skin. Man vill ju bara dansa ^^


Mando Diao - Dance with somebody


Tips 3: Har jag nämnt att jag gillar soundtracket till Twilight? Det finns en hel del godingar där. En av mina favoriter är denna.


Blue foundation - Eyes on fire

Tips 4: Jag hörde denna låt för första gången för ca ett år sedan på vh1. Jag gillar den, den är fin.


Natasha Bedingfield - Soulmate

Tips 5: När jag gick i sexan diggade jag verkligen Avril men någonstans på vägen fick jag för mig att det inte var rätt så jag slutade lyssna på henne. Dock kom jag över denna låt strax efter att min farfar dött, jag grät hejdlöst vilket jag inte gör ofta. Det är inte förvånande att hon skrev den då hennes morfar dog.


Avril Lavigne - Slipped away



Okej det räcker för idag ^^ Nu kanske jag bör göra nåt vettigare än att hänga framför datorn.


// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0