Morning

Godmorgon. Jag vaknade för ett par timmar sedan men har redan hunnit med frukost och lunch, det sistnämnda var bantarversionen eftersom syrran och mamma försöker komma i form. Mellan dess slakade jag framför teven, riktigt najs. Jag vaknade nämligen med oerhört ont i halsen och en hemsk trötthet, det blev inte bättre av att många förvirrade drömmar spökade i bakhuvudet. Så typiskt mig.

Igår var Agnes här och det var najs, jag saknade henne när jag var sjuk. Sedan blev det smågodis och teve för min del, vi kollade lite på Lets dance och sedan slöade jag framför Legaly blonde 2, riktigt dålig men funkar som tidsfördriv.

Idag satsar jag på att plugga lite, det behövs.


// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0