Min kväll

Ja, sedan jag skrev sist har jag inte gjort så mycket vettigt. Dock har jag sett "Seven Pounds" med Will Smith och jag gillade den verkligen. Sorglig och jättefin. Mamma lagade nyss en fettsnål middag men det kommer troligtvis att kompenceras med chips senare. Vi är så bra på att banta här hemma.

Senare ska jag kolla på Benjamin Button och mysa med familjen. Jag har ju som vanligt suttit på mitt rum hela dagen och de tycker inte om det särskilt mycket. Jag kände mig dock duktig tidigare då jag lyckades gräva fram ett gammalt kvitto till mina skor som ska bytas eftersom de ramlar sönder. Jag är ju som Kristin en gån sa "Oorganiserat organiserad."



// Sara

Kommentarer
Postat av: Agnes

Berättade jag att jag såg seven pounds?? Jag satt och grät ensam hemma i ungefär en timme medan jag så den filmen. Sen kom Malin hem och undrade vad det var för fel på mig xD Aja, as sorglig iaf!

2009-03-14 @ 22:22:17
URL: http://livsoffer.blogg.se/
Postat av: Krisse

Haha jag är duktig på att formulera mig ibland ;)

2009-03-15 @ 01:18:12
URL: http://tjockisunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0