Min klass

Sp3d kallas den. Vi har varit en klass i snart två år nu och snart närmar sig studenten. Många känner säkert separationsångest i dessa tider, klasser brukar ju kunna bli ganska sammansvetsade. I min klass är det ca 4 personer som jag aldrig ens har pratat med, hälften har jag kanske utbytt någon mening med. Vi är inte som de flesta klasser, vi är olika grupper med människor som mot vår vilja fått stämpeln "Sp3D."

För ett tag sedan la en tjej i skolan upp klassfotona på facebook, snart taggades det och kommenterades det hej vilt. De flesta kommentarer gäller sp3ds vilda spritfester och hur folk saknar dem, åh de kära klassfesterna skrivs det. Hm, jag minns dem. Ungefär 60 % av klassen var inbjudna. Kan man verkligen använda ordet klassfest då? Skulle inte tro det va.

Misstolka mig inte, jag vill inte festa med dessa människor, jag känner dem inte och många utav ger inte allt för smickrande intryck. Men kalla det för i helvete inte för klassfest!


Sara

Kommentarer
Postat av: Krisse

Det där tänkte jag också på! Ja ba hmm nu har jag missat nåt ><

2009-03-14 @ 15:24:57
URL: http://tjockisunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0