Min dag 090425

Hej
Idag hade jag en aning sovmorgon så jag tog det ganska lugnt i morse. Klockan nio hade jag och Hanna möte med våran projekthandledare för att diskutera rapporten. Det känns skönt att ha lite koll på hur man ska göra. Efter det lyssnade vi på en föreläsning där en man berättade om hans upplevelser i Polen under andra världskriget. Det var liksom alla andra gånger man får höra om sådant väldigt hemskt. Dock blev jag hela tiden irriterad på ett gäng idioter som satt och förde oväsen bakom oss. Så himla respektlöst, kan man inte hålla käften behöver man inte vara där.

Sedan blev det lite kort matte och sedan hämtade jag min studentmössa innan jag åkte hem. Nu ska jag passa på att plugga och kanske träna lite.



// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0