iTunes on shuffle

Som jag gjort ett par andra gånger när jag har haft tråkigt så kommer jag att ställa in iTunes på shuffle och skriva vad jag tycker om de första 10... okej vi tar väl 15 den här gången, låtarna som kommer upp :)


Bulletproof - Kerli Mycket bra bra om man ger den en chans.
Love is dead - Kerli Samma som ovan.
Who knew - Pink Mycket fin :)
I hate this part - Pussycat dolls Väldigt vacker, deras bästa om ni frågar mig
What Sarah said - Death cab for cutie Otroligt mysig
The scientist - Coldplay En av mina favoritlåtar
Vergessene kinder - Tokio Hotel Så vacker och sorglig
An deiner seite (Ich bin da) - Tokio Hotel så fin :)
Innocence - Avril Lavigne Så fin och mysig
I will come to you - Hanson En gammal klassiker
Max 500 - Kent Den är speciell men jag gillar den
Rehab - Rihanna En utav hennes bästa enligt mig
Dreams on fire - Slumdog millionare OST Jättefin kärlekssång
Durch den monsun (live från zimmer 83) - Tokio Hotel Åh vad jag skulle vilja se den live
Take a bow - Rihanna jag gillar den



Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0