I dag är det ett år sedan

Tom, Georg och Gustav framför en fullsatt arena i Portugal bad om ursäkt för att kvällens konsert blev inställd. Bill flögs samtidigt hem till Tyskland för att snarast möjligt möta en doktor. Han hade tappat rösten.

Jag minns ångesten, shocken och hur jag lovade mig själv att jag aldrig skulel vara bitter om jag inte kommer att få se Tokio Hotel live om de bara kan fortsätta skapa musiken jag älskar, spela för tusentals skrikande fans och leva deras dröm. Jag insåg att det räckte för mig, och jag känner likadant fortfarande.



Tom: Godkväll, vi har riktigt dåliga nyheter till er ikväll, Jag är hemskt ledsen men vi kan inte spela konserten ikväll, Bill kan inte vara här ikväll, han är på väg til Tyskland för att få behandling för sin röst, han är sjuk och jag är ledsen, Jag vet att det är "fucked up", men vi kommer att väga upp för detta, vi kommer att spela här 29/6, biljetterna kommer att funka igen, jag är verkligen ledsen."
och senare:
"Jag är verkligen ledsen, god kväll och vi syns i
juni!!

Då visste de inte än hur illa det verkligen var men konserten i Portugal blev i alla fall av och jag kan inte ens föreställa mig vilka kraftiga känslor som var i den arenan den kvällen.



// Sara

Kommentarer
Postat av: Anna

Verkligen, men och andra sidan, som du säjer det sker bara en gågn och då är det värt att satsa.. Tycker dock synd om dem som har det sämre ställt och som inte kan betala allt vad det kostar..



Åh va kul, vad läser du för linje?



Ha en bra dag!

2009-03-17 @ 09:17:04
URL: http://tresmating.se
Postat av: Linda

Jobbigt för alla de som hde tagit sig dit, men bra av dem att ta sig tid att be om ursäkt ordentligt..



Ja, visst ser dem goda ut?! :D

2009-03-17 @ 10:20:47
URL: http://lillyz.blogg.se/
Postat av: Krisse

6/29? xD

2009-03-17 @ 22:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0