Hata youtube!

Nja inte riktigt men jag blir lite irriterad. Jag har säkert tidigare uttryckt min grava irritation över att jag inte kan se THTV på Tokio Hotels officiella kanal. Anledningen är att det inte funkar att göra det sebart worldwide och om det är möjligt att titta i USA så är oddsen stora att man inte kan kolla i Europa. Just nu satt jag och kollade vilka videor som var de mest sedda, ett par sidor bak hittade jag till min stora glädje Monsoon, jag vet att jag brukade titta på den ganska ofta för att bidra till tittarsiffrorna. Denna video som är upplagd av TH's officiella kanal funkar dock inte för mig, den är icke tillgänglig i mitt land som de så fint uttrycker sig. Den finns upplagd på andra kanaler men då räknas ju inte de gnger man tittar till de officiella siffrorna. Detta är mycket synd eftersom de flesta fansen finns i Europa och tittarsiffrorna skulle vara bra mycket högre om det tilläts "world-wide." Vi skulle med all säkerhet gå om de där Jonas brothers.


Och detta var dagens I-landsproblem ;)



// Sara


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kikade in, lämnar ett avrtyck och önskar dig en fortsatt trevlig kväll!



På min blogg kan du följa mig i livet efter våldtäkten. Du kan också få veta hur du på ett smidigt, enkelt sätt tjänar pengar på din blogg. Har du råd att gå miste om det?

Via bloglovin går det också, om intresset finns, att prenumerera.

Välkommen!



http://www.metrobloggen.se/offer

2009-03-23 @ 20:55:19
URL: http://www.metrobloggen.se/offer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0