God morgon..

Jag har precis krypit upp ur sägen och ska snart dricka en stor kopp te.

Känner mig lite nere, för att på senare tiden har jag varit helt övertygad om att jag har gått ner lite i vikt.. men det visar inte vågen. Så nu vet jag inte om jag orkar bry mig om siffrorna på vågen längre eller om jag ska gå efter hur kläder sitter... Aja inte så himla viktigt för er andra men ändå, det känns lite surt.

Idag ska jag verkligen försöka skriva klart en massa skolarbeten för nu är jag ensam hemma. Igår var min syster hemma också och det funkade inte riktigt att plugga.

Agnes 

Kommentarer
Postat av: Isabel

Agnes, det viktigaste är vad du själv tycker! Tänk på att om du inte hade kollat vågen hade du fortsatt att vara övertygad om att det hade skett förändring, gå på din egen instinkt, för egentligen, hur pålitlig är en våg??? ;O ps! you look great ^^

2009-03-10 @ 21:02:58
URL: http://iprenberoende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0