Fredag

Hallåååååååå..

Hur är det med er alla ?

Jag sitter och kollar det sista på nätet innan jag ska borsta tänderna och sen gå och lägga mig. Är såå trött. Gick och la mig redan vid 9 men sen så fastnade jag vid datorn. Ajaj Agnes.

Idag så var jag i skolan som vilken annan fredags som helst, trots att  det var den trettonde :P. Under dan fick jag ett sms av Sara som undrade om jag vill komma hem till henne efter skolan. Självklart ville jag men vi bestämde att vi skulle ta det en dag som passa bättre. Men sen när jag stod och väntade med Monika på hennes buss så kom 16 (bussen hem till Sara) och jag fick ryck och hoppade på. Så jag hängde med Sara några timmar tills jag kunde åka med mamma hem till Nora igen. Det var trevligt, det är det alltid med Sara. ^^ Vi gjorde inte så mycket annat än att tala om massa super intressanta saker och se på tv. Najs najs najs.

Nej för tusan, nu ska jag sova.

Natti och sov gott
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0