Fredag, tre S:en och annat tjat..

Hej.

Ledsen att jag har varit så oaktiv på sista tiden. Jag har helt enkelt inte haft något att skriva om, iaf ingen motivation att göra det.

Just nu så känns det som att det är en hel massa som händer, som jag inte har någon som helst kontroll över. Och det hatar jag.. Jag är inte den som vill ha kontrollen men vill ändå ha klart för mig vad som händer runt omkring och detta gör det hela en aning förvirrande.

Så jag antar att det min fritid kommer att handla om nu några veckor är:

- LÄXOR!
- Planering inför framtiden.
- Städning
( har nämligen hört att om man har reda runt omkring sig så känns allt inom en också mycket mer strukturerat )
- Försöka avstå en massa frestelser, så som godis och fett. (Jag siktar ju mot de tre S:en.. Smal, Smart och Strukturerad.. kan vara så att jag är en bit på väg då några har frågat om jag har gått ner i vikt. :P Kan ju vara så att jag gömmer fettvalkarna väl. ^^)

Ja då vet ni det... Det jag ville komma fram till från början var väl egentligen att jag inte orkar känna ett tvång att blogga utan kommer göra det när jag har lust. När jag känner att jag vill dela med mig av något. :) tror att det är bäst just nu. Det är ju ändå inte så jätte många som läser bloggen nu för tiden :/



Er
Agnes

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är iaf en aktiv läsare :D och du ser strålande ut som vanligt agnes! ^^

2009-03-08 @ 21:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0