fredag

hallå hallå

Idga var det skola som gällde mellan 8 och 14. Helt okej dag men jag måste säga att jag hade inte räknat med snöstormen. Inte sååå roligt kanske. Jag är glad att jag valde att inte ha smink på mig idag, för det skulle bara ha kladdat ut sig...

Annars är det fortfarande PA som tar upp min tid, och jag kan ju bara tänka mig vad trötta ni är att läsa om det. Så det här får bli sista gången som jag skriver om projektarbetet i bloggen. Eller jag kanske säger till när det är klart :P

Nu blir det Let's dance och cola och sen ska jag sova. Lääääänge :D


Agnes

Kommentarer
Postat av: Isabel

Thanks mate <3

2009-03-29 @ 22:06:12
URL: http://iprenberoende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0