Filmkväll med tjejerna.

Igår hämtades jag upp utanför Ica av Matilda och tillsammans åkte vi ut till Ås där Malin bor. Hon hade nämligen bjudit ut oss Nora tjejer till sig på filmkväll. Väl där dukade vi upp en massa snarra och väntade tills Carro och Amanda kom.

Det blev en hel massa snack om killar, sex och annat intressant som bara vi kan få att räcka till 6 timmars konversation. Vi kollade då även på Pretty Woman, King Arthur och lite av Pearl Harbor.  Efter det var jag skapligt trött i huvudet kan jag ju säga :/

men kul var det, trevligt att träffa tjejerna. Synd bara att inte Frida och Evelina kunde komma.

Puss på er flickor och tack för kvällen!


// Agnes

Kommentarer
Postat av: Krisse

snarra? xD

2009-03-01 @ 23:37:31
URL: http://tjockisunge.blogg.se/
Postat av: Krisse

Sv: Nej alltså vår utställning är den 19 mars så det var det jag syftade på ^^ så du kan ta det lugnt ;D

2009-03-02 @ 20:21:46
URL: http://tjockisunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0