En ledsen dag.

Idag är den en ledsen dag. Kan inte riktigt säga varför, både för att det är helt obetydligt samt lite pinsamt. Men så är det iaf. Trots det fina vädret och den lugna skoldan är dagen lite sorglig.

Just nu känns det som allt jag vill, gör och tycker är meningslöst. Jag kanske är helt dum i huvudet men det är så det känns. Jag är obetydlig.

Jag hoppas att det är en övergående fas som snarast ger sig, men samtidigt ligger mycket kvar i det undermedvetna. Mycket som jag länge tänkt och hoppats på som går i kras. Och det går inte att komma över hur lätt som helst.

Jag saknar tiden så allt var stabilt. Jag visste vem jag var och hade koll på allt runt omkring mig. Så är det verkligen inte nu.


Agnes

Kommentarer
Postat av: Isabel

förstår hur det känns även om jag inte vet varför du är ledsen. usch om allt bara kunde bli bra nu... :O

2009-03-20 @ 11:51:21
URL: http://iprenberoende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0