Bokormen anfaller Nora och om ni inte springer för era liv kanske hon kommer och äter upp er.. Om det nu inte visar sig att hon är väldigt trött efter en lång dag med feber och ledsmärtor..

Eftersom jag har legat med feber hela helgen och inte känt för att plugga så värst mycket (läs: inget alls) så har jag läst en del.. Mer än vad jag brukar göra iaf :P

Läste ut en roman idag. I LOVE it! Philippa Gregory heter författarinnan som skrivit en serie böcker som handlar om hovet i Eng................Stopp Agnes, du får inte avslöja ditt töntiga, något läskiga intresse för England under 1500-talet . Det kan användas emot dig en dag... tyst Oo

Jo som jag precis nämnde så har jag läst en väldigt bra kriminalare...

Agnes




Edit: Hyrde idag "Den andra syster Boleyn" You know.. Den är ju baserad på en av Philippa Gregorys romaner :P Tänker låta den spelas om och om igen i morgon. :D Lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0