090315

I natt hade jag en massa mardrömmar, jag var övertygad om att jag hade hamnat i en skräckfilm. Det var inte alls så najs. Därför vaknade jag rätt tidigt och kunde inte somna om, jag kollade på Ellens show. Hon är rätt kul. Sedan åt jag en knäckemacka och drack en kopp te. Min vanliga frukost. Mamma och Johan kollade räkningar och konstaterade att vi äter för mycket. Jag hoppas att de skojade för det var det dumaste jag hört. Jag må äta mycket onyttigt och sånt men det köper jag själv. Här hemma äter jag mest knäckebröd och det är ju ändå inte dyrt.

Om en liten stund ska jag och mamam upp på stan för att byta mina stövlar som har gåt sönder, usel kvalitet.


/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0