090304

Onsdag, och ingen matte. Yay. Nej men jag ska nog plugga lite matte i alla fall för jagf har snart matteprov och jag vill gärna klara kursen. Matte är tyvärr inte min starka sida.

Jag hade lite sovmorgon och sedan bar det av till universitetet där vi fick information om olika kurser. Jag vet ju inte vad jag vill bli "när jag blir stor." Hursomhelst verkade media kommunikationsutbildningen rätt så intressant. I allafall när internationellt sammarbete var inblandat. På vägen hem köpte jag en Ben & Jerrys som faktiskt var riktigt god. Det var en med chokladglass och chokladbrowniebitar i. Mums. 

Idag ska jag plugga, städa och träna. Lyckligtvis är eftermiddagen hyfsat ung.

// Sara 


Kommentarer
Postat av: Krisse

men sara, hur har du stavat choklad egentligen xD

2009-03-04 @ 20:23:40
URL: http://tjockisunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0