10 juli 09 - uppdatering

Hej bortglömda lilla blogg.

Jag har inget att säga/skriva just nu men tänkte upptera er lite iaf. Så ni vet att jag lever.

Idag fick jag veta att jag har kommit in på universitetet.. Ujuj.. för mig en himlans stor grej. Många enorma beslut som ska tas. :/ Får lite ångest, men kul att jag kom in. :)

Här hemma sysslar jag vidare med mitt. Klistar och klipper i mitt album, filmar och redigerar, fixar i mitt rum etc etc. Har precis fått in ett litet skrivbord i mitt rum där jag har monterat upp kamerastativet och datorn. Har i princip var klistrad vid pallen framför bordet sen igår ^^


Nu ska jag sova, kanske ska träffa Sara en sväng i morgon och isf vill jag vara glad och pigg. Så hon inte tröttnar på mig, och skickar hem mig igen.



Kram
Agnes

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh va kul :) Med universitetet menar jag :) Det får vi prata mer om senare :)

2009-07-11 @ 11:04:32
URL: http://kritisera.blogg.se/
Postat av: Krisse

Vad sökte du? :O :) grattis iaf!

2009-07-11 @ 13:44:32
Postat av: Emmla

Känner igen mig i det där...jag kom också in, och först nu kommer all panik kirng att skaffa boende och att flytta till en helt främmande stad xD

det är läskigt och spännande på samma gång.

2009-07-17 @ 21:59:07
URL: http://emmlansemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0