weird :S

Det har inte funkat för mig att logga in på bloggen de senaste dagarna men nu funkar det iaf. Har ingen aning om varför sidan inte ville visa sig.

Igår hade vi endast en lektion som avr på morgonen så efter den begav jag, Hanna och Kristin oss hem till Hanna och lagade brunch och kollade på Skins, det var supermysigt. På kvällen var jag bara hemma, var supertrött. Vi firade JOhan som fyllde 39 så det blev fika och släkt på besök. På eftermiddagen hann jag även skicka in min trasiga mobil, det var på tiden ^^


Nu tror jag att jag ska skriva lite, är på det humöret



// Sara



Kommentarer
Postat av: Skinsfan

Är du ett skins fan? kolla in denna bloggen :D kram

2009-01-24 @ 00:58:30
URL: http://skinsfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0