Trött

hej hej, nattinnebandyn var mysig och vi hade rätt kul. Det var massor med fina utklädnader att kolla på och Agnes filmade en hel del.

Vi stack hem vid två eftersom jag var trött och inte mådde så bra, Agnes sov här och i förmiddags var vi och kollade på en lunchkonsert som Isabel medverkade i. Hon spelade sin låt från Piltshowen och ännu en, hon är riktigt duktig vår Isabel.

Jag stack hem direkt efter konserten eftersom jag fortfarande var helt slut, jag slängde mig i soffan och läste klart "ljudet av ditt hjärta." Jag gillar idén till dessa böcker men sorgligt nog tycker jag att hon borde ha stannat vid första boken. Jag menar, för det första är historien rätt plåttrig och ostrukturerad och för det andra är de rätt dåligt skrivna. Visst är det en mysig historia och man blir lite nyfiken men jag förstår mig verkligen inte på hypern runt dem. Men det är ju så klart min åsikt.

Min familj kollade just på På spåret och jag slöar på mitt rum eftersom jag blev trött i huvudet av tevetittandet och gissandet.


Ha en bra kväll


Sara

Kommentarer
Postat av: Isabel

Tack för att ni ville komma å kolla på mig!! och tack för att du tyckte om det!! <3

2009-01-31 @ 14:07:42
URL: http://iprenberoende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0