Te typ ÖVERALLT!

Jag har precis spillt te i mitt rum, två gånger! Fört ställde jag mitt te på en pall för att det skulle svalna lite. Och sen så råkade ett örehänge trilla in under sängen. Med ena handen runt min telefon som jag då höll på och prata i, kröp jag in under säge för att fiska fram hänget. På vägen ut tänkte ju inte jag på att en pall stod mitt i rummet och splasch... Över mina kontakter så nu vågar inte jag peta på dom. Inte för att jag brukar gå fram och peta på kontakterna men ändå.

Sen när jag torkat upp och lagt på telefonen sätter jag min tillrätta i sängen framför msn. Bara för att Barro ska vara så jäkla kul hela tiden så får jag ett skrattanfall och spiller ut te IGEN!

Det var då jag gick till köket och slängde ut resten. Jag kan ju säga att jag inte alls är speciellt sugen på te nu.



Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0