Spa-kväll med girlsen.

Igår hade jag som sagt lite vänner över på middag. Värst vad vuxet det lät då xD hehe nej men jag och Frida gjorde en taco-gratäng men lite sallad och så. Det var mumms ^^ Sen hade vi lite hemmaspa, alltså spa med egengjorda kurer som uppfriskande ansiktsmaske med blåbär och yoghurt eller med banan och havregryn. Det lycktade inte så himlans gott och det såg inte så vackert ut men det funkade ganska bra :) Kändes friskt när man visste vad det var man geggade in ansiktet med.


Jag hjälpte Barro med en blåbär och yoghurt mask.


HAHA xD Barro, Jag (med Hitler mustache av blåbär ^^) Frida och Amanda i bakgrunden.


Matilda gjorde lite manikyr med olja och citron ^^

Kvällen avslutades med chips och Sex and The City- maraton.

Tack tjejer för en trevlig kväll =)

/ Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0