Sju saker de flesta inte vet om mig

Jag har rätt tråkigt så då tänkte jag att jag kunde skriva lite saker som få vet om mig.  Varför sju? Jo för sju är ett magiskt nummer ;P

1.
När jag var i tioårs åldern älskade jag böckerna om Kulla Gulla. Jag hade min mammas gamla och läste dem om och om igen. Mina kompisar fattade inte hur jag kunde gilla dem.
Här för ett år sedan tänkte jag att jag skulle läsa om dem. Till min ytterst stora förvåning förstod jag typ ingenting. Värsta gammelsvenskan ^^




2.
Under många år bad jag till Gud innan jag gick och la mig. Min mamma lärde mig det när jag var jätteliten. Hon har sagt att det var för att jag inte skulle behöva oroa mig över allt och att en tro på gud skulle få mig att slappna av. Hon hade säkert rätt. Jag kan tillägga att varken mamma eller jag tror på den gud som Bibeln beskriver.

3.
Konsistensen utav potatis får mig att vilja spy.
Konstigt nog klarar jag av bakad potatis och färskpotatis.Det är bara vanlig, kokt potatis som gör mig illamående.



4.
Om någon skulle ha frågat mig för några år sedan vilket språk jag tycker är fulast skulle jag då med säkerhet ha svarat "Tyska." Nu skulle jag nog säga finska eller Svenska.

5.
Förut htade jag tatueringar och tyckte att det var urfult. Nu skulle jag till och med kunna tänka mig att skaffa en.

6.
Jag funderar ofta på att klippa av mig mitt hår. Typ page eller nåt xD

7.
Jag har alltid stört mig på Christina Aguilera. i alla fall alltid när hon är blond. I used to be a Britney-girl ;P



















// Sara

Kommentarer
Postat av: agnes

jag visste om fyra av sju helt säkert, inte helt illa :P visste dock inte det om christina :P

2009-01-04 @ 20:01:09
URL: http://livsoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0