Piltshow 2009


I morgon ska en vän till mig sjunga solo i den så kallade Piltshowen och självklart ska jag var där och stötta henne. Jag har också fått uppdraget att filma framträdandet åt Sara som inte kommer hem förrän i morgon kväll eller något sånt.

Piltshowen är en show som eleverna på min skola arrangerar. Den heter just Piltshowen för att vi Karro elever kallas Piltar, vad passar inte bättre då liksom! Det är första gången som jag kollar på den årliga showen, mest då för att Isabel ska sjunga, men jag tror att det kommer blir super. Jag längtar redan!

Nu ska jag bara lägga kameran på laddning så är jag redo inför kvällen i morgon.

Agnes


Kommentarer
Postat av: krisse

jag tror inte at den är årlig faktiskt, bara varannat :) det var ingen förra året till exempel ^^

2009-01-28 @ 10:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0