När jag ska sova

Lyssnar jag alltid på musik. Jag brukar göra en spellista som jag lyssnar på eftersom jag drömmer bättre när jag somnar med musik men vill ha lite kontroll på vad jag lyssnar på. Här kommer kvällens spellista:



Never be afraid again - Christian Walz
Sundance kid - Kent
Pärlor - Kent
Rebirthing - Skillet
I hate this part - PCD
The last night - Skillet
Face down (acoustic) - The red jumpsuit aparatus
It's alla your fault - Pink
Durch den mosnun - Tokio Hotel
Halo - Beyoncé
Everything we had - The academy is...
Heilig - Tokio Hotel
Wenn nichts mehr geht (live från Schrei live) - Tokio Hotel


Nån här som gör samma sak? Vad för sorts musik isf?



// Sara

Kommentarer
Postat av: camilla

Fin blogg :D!!

Vad tycker du om mina photoshop bilder? Lämna gärna en kommentar om du skulle gilla de.

Haft en skön kväll?

2009-01-30 @ 23:17:31
URL: http://camillajarvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0