Morgonstund har guld i mun

Nja, jag kan inte drekt hålla med.

Jag vaknade för en timme sedan och tänkte skriva ett litet inlägg här innan jag beger mig till bussen. Hursomhelst, jag känner mig som om jag skulle ha blivit slagen i huvudet av något. Hittills är jag den enda i min familj som inte har blivit riktigt sjuk... Jag trodde att jag skulle  vara dålig idag när jag vaknade eftersom jag hade grymt ont i öronen igår men nej. Jag är fortfarande i mellandvalan. Jag hatar det. Antingen så ska man vara frisk eller så ska man bli sjuk, inte så att säga sväva i limbo.

Idag har jag dock endast två lektioner så så farligt kommer det nog inte bli.  Men på lördag åker jag till fjällen och jag skulle föredra om jag blev frisk tills dess. Jag ska ju trots allt bara vara där ett par dar.

Kollade just ut genom fönstret och konstaterade hur snabbt det blivit ljust, tyckte nyss att det var kolmörkt ute.

Btw, så var Agnes här igår och vi fixade en ny design, vad tycks? Den är inte så komplicerad men den är ju i alla fall snyggare än den gamla ;)



// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0