Min eftermiddag

Jag slutade tidigt men kvar i skolan eftersom Isabel ville att vi skulle kolla på hennes genrep till Piltshowen men tyvärr fick vi inte det så jag begav mig hem. Väl hemma la jag mig och halvsov i soffan ett par timmar. Det var rätt skönt faktiskt. Jag är så ohyggligt trött.

Till sist tog jag i alla fall tag i mig själv och installerade min teori cd som jag måste köra så att jag ska kunna ta körkort. Jag satt med den i ca två timmar pluspaus för mat. Det blev mammas juvliga kyckling i ugn med ris och sås. Underbart!

Dessutom har jag snackat med en kompis som har erbjudit mig en typ utav extrajobb, en liten sak bara men det känns skönt att få tjäna lite extra pengar. Men jag säter inte igång med det förrän efter lovet. Idag fick jag dessutom ledigt så att jag kan vara i fjällen några dagar med min pappas familj och maffian där. Det ska bli supertrevligt, men jag bör nog börja packa snart. Jag är alltid ute i sista stund.

Nej, jag ska nog se om jag kan hitta något intressant att skriva om här om inte blir det lite städning utav mitt rum innan jag kryper till kojs



Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0