Min dag (Twilight och The secret)

I morse försov jag mig vilket kanske kunde behövas eftersom jag inte kunde sova igår kväll. Istället läste jag hälften utav "Om jag kunde drömma."

Dagen var rätt seg men vi slutade tidigt så jag, Hanna och Kristin stack hem till mig och fixade lite med PA. Sedan läste jag klart boken. Jag tycker att den var helt okej men jag förstår inte varför det har blivit sådan uppståndelse.

Efter det kollade jag på The secret som jag fick reda på genom Oprah för ett tag sedan, intressant idé men kanske lite väl överentusiastiskt.




// Sara

Kommentarer
Postat av: susan

ha en trevlig kväll (:

2009-01-19 @ 22:02:57
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0