Mat

Nu har jag äntligen lugnat ned mig lite ^^ Jag får helt enkelt be mamma fixa skrivaren så att jag kan skicka in sattyget till mobil. Aldrig mer ska jag köpa mobiltelefon på nätet.

Idag ska jag upp på stan och sätta in pengar på banken eftersom jag föredrar att ha dem på kortet iställlet för lösa.

Eftersom jag är ensam hemma lyssnar jag på hög musik och lagar mat själv, jag är väl ingen stjärna direkt men jag lyckas alltid få ihop något ätbart i alla fall. Idag blir det kyckling med pasta. Jag är egentligen inte så hungrig men kommer väl bli det senare om jag inte äter innan jag sticker upp på stan. Och eftersom jag satte i mig en halv chipspåse igår så är jag inte jätteförtjust i tanklen på att stilla min hunger med godis. Vilket jag säkerligen skulle göra om jag blev hungrig på stan ^^

Nej, nu ska jag äta. Bye for now


// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0