Måndag

Idag var jag tvungen att gå upp extra tidigt eftersom jag var tvungen att åka till Risbergska för min första lektion. Jag skulle ha teater och först var det möte i aulan. Efter det var vi tvugna att gå en lång bit för att komma till lokalen. Det var kallt och blåsigt, blä. Som vanligt är det pinsamt att ha teater med en massa nya människor eftersom man hela tiden måste göra en massa pinsamma saker med folk man inte känner. Jag är faktiskt lite blyg i nya sammanhang. Men det var ju också därför jag fick Mvg sist jag hade teater, eftersom jag var blyg i början men int epå slutet. Så kanske kan det vara till en fördel.

Efter teatern var det bara att ta sig tll rätt skola där jag fördrev resten utav dagen genom att ha engelska, äta och ha religion. Dessutom beställde jag, Hanna och Kristin flygbiljtter, vandrarhemmet är redan fixat så... Berlin here we come, det är för övrigt en månad kvar i natt :)

Men nu ska jag satsa på att skriva en novell på engelska eftersom min engelskalärare ville prata med mig och Hanna om våran bok på lektionen i morgon, hon är för övrigt vår handledare till projektarbetet.



// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0