Lovers in Japan - Coldplay

Yes it is right now...

Jag är snart klar med städningen och packningen. Först ska jag dock ta och springa ned till affären för att köpa fiskbullar till mamma som har ont i magen och inte orkar äta något annat.


Jag funderar på vad jag kommer att behöva ha med mig till fjällen... Det blir nog det vanliga fast hälften så mycket. Hittills har jag samlat:

tre T - shirtar
en tjocktröja
två par långkalsonger
ett par mjukisbyxorstrumpor och underkläder.

Det blir nog lite mer kläder i samma stuk som de jag nämnt... Jag kan tillägga att detta är en vecka då alla går omkring i stugan klädda á la Stig Helmer. Sexy. Nej men det är därför jag bara har slappkläder med mig ^^ Det är klädkoden liksom.

Nej, nu ska jag återgå till röran

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0