Lördagen den 24 januari -09

Hallå där.

idag är det i princip en helt vanlig lördag. Jag var uppe på stan med pappa, mamma och marcus en sväng. Gick lite i en secondhand affär och i lite andra små butiker. Jag hittade inget jag ville ha men det var trevligt iaf.

Annars har jag städat iordning en del i rummet och nu ska jag bara kolla mail och lite så innan jag sätter mig och skriver om Surrealismen. Ständigt detta PA. Mitt kommer inte att bli bra. Jag känner det nu men jag måste ändå göra klart det. Annars har all ångest varit förgäves.

Sara sitter idag i bilen på väg till nån skidort med familjen. Så jag får väl styra bloggen själv några dagar. Hur ska det gå? Det är ju hon som har skrivit mest den senaste veckan. :P

// Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0