Lite om dan som kommer

God morgon. Idag har jag en härlig sovmorgon fram till 12.30 så jag hinner sitta vid datorn en stund. Det ser iaf jag som lyx ^^ Dock så finns det inget på tv så här tidigt så det blir att spela lite musik ist, men det är inte fy skam det heller.

Ikväll är det nattinnebandy på Karro. Det innebär att vi under hela natten spelar en innebandy turnering. Varje lag har även ett tema vilket man ska klä ut sig efter. Kul är det iaf och en av alla traditioner som har hållt i sig en längre tid på skolan. Jag ska inte vara med och spela, är rädd att jag bara förstör för klassen då men jag tänkte vara där och heja på dem alla. Det behövs ju någon som gör det med ^^

Hörs förmodligen senare idag
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0