Lite frågor

Jag är lite för seg för att börja med engelskan riktigt än... Så i stället hittade jag lite randomfrågor nånstans som jag tänkte att jag kan svara på ^^

1. Vilken svordom använder du mest?
Fan tror jag
2. Äger du en iPod?
Japp, en röd nano generation 2
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Olika, men idag var det 6.20
4. Hur många resväskor äger du?
Inga ^^ lånar mammas
5. Använder du flip-floppar?
Usch nej
6. Var köper du dina matvaror ifrån?
Konsum, Ica och Willys handlar jag väl mest på men det är oftast inte jag som sköter det
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Tar hellre
8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Sista hela var Superhero movie i lördags, eller tidigt söndag morse kanske man ska säga
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?
Väninna
10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Resa tror jag
11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Oja ^^
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
En bränd blandskiva
14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Dum fråga att ställa till mig, nej men det är såklart något relativt beroende på vem man frågar men mitt bästa band just nu är Tokio Hotel
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Inte vad jag kan minnas ^^
16. När var senast någon stötte på dig?
Hm, bra fråga ^^
17. Vad åt du till middag senast?
Höstsoppa
18. Använder du huvtröjor?
Japp
19. Kan du vissla?
JO men särskilt bra är jag inte
20. Vem var den senaste som ringde dig?
Pappa tror jag
21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
bergochdalbana
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Det tror jag säkert
23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
019
24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Självklart
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
rätt stort, men dt beror väl på vad man jämför med
26. Hur många syskon har du?
tre
27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Det beror på
28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Lejonkungen
29. Äger du några popband t-shirts?
Nej, not pop
30. När flög du senast?
Förra våren
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Jag har inget köksbord men runt mammas står det fyra
32. Läser du för skojs skull?
Japp
33. Pratar du några andra språk?
Engelska
34. Diskar du din egen disk?
Ibland
35. Har du gråtit offentligt?
Om skolan räknas
36. Har du en stationär dator eller en laptop?
laptop, men just nu är jag vid mammas stationära
37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja det tror jag
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Kanske det
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nä det är inte nödvändigt
40. Kan du kasta macka?
nej
41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej
42. Vad har du med dig in på bion?
Cola och godis
43. Vem var din favoritlärare och varför?
Oj har aft många jag har gillat. Ivar är en.
44. Har du dejtat någon av en annan religion?

45. Vad har du för väder?
Blåsigt
46. Har du en blogg?
Mm ^^
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Svårt, har haft flera som jag gillat
48. Gillar du att flyga?
Det är väl okej
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Charm
50. När sov du senast på golvet?
Minns inte ^^
51. Vilken är din favorit drink?
Vet inte
52. Gillar du din boende-situation?
Ja det funkar
53. Vilken är din mammas hemstad?
Örebro, hon är född i Dalarna men harbott här största delen utav sitt liv
54. Din pappas hemstad?
Örebro
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Åtta
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nja inte direkt
57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nepp
58. Vilken är din favoritfrukt?
Riktigt goda apelsiner
59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
19
61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nja inte jätte
62. Tror du på liv på andra planeter?
Man vet aldrig
63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Vet inte
64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Finns det som vi kallar gud tror jag att det är könlöst
65. Vad var det senaste du åt?
Valnötter
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Både och
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Mamma visste från början att jag var en Sara, pappa hade inget att säga till om
68. Gillar du senap?
Nej
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Det kunde ha varit värre
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Jag vet inte, kanske
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Vet faktiskt inte
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nej
73. Tycker du om att krama folk?
Nja, inte vanligtvis. Endast när det betyder något
74. Skulle du säga att du är trendig?
Nja inte jätte
75. Äger du en digitalkamera?
Ja
76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Utseendemässigt har jag hört att jag ser ut som Jessica Alba, kan inte se det x)
77. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det?
Nja ibland
78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Sista Harry Potter boken och några till
79. Tycker du att du är attraktiv?
Naa inte direkt
80. Vad är du allergisk mot?
Mjölk
81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?

82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Ingen aning


Kommentarer
Postat av: Linda

Oj, här fick man mycket information ;) kul!



tänkte på det om fobier förresten, rätt intresant att jag aldrig funderat över det innan.

Satte verkligen igång hjärnverksamheten med det inlägget iaf! :)

2009-01-12 @ 19:07:48
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0