Låt oss gå tillsammans in i natten

Okej, jag är seg i huvudet så jag citerar endast musiken jag lyssnar på istället för att komma på fyndiga rubriker.


Imorgon är det nattinnebandy. Det är en tradition på min skola som jag har lyckats missa alla år jag har gått där, om man kan säga alla om två. I år kommer jag i alla fall att vara hemma till denna tillställning och hoppas att det är något utöver det vanliga. Nej, men jag hoppas att det blir kul. Vi ska även passa på att ha julklappsbyte då. Lite sent men bättre sent än aldrig.

Förhoppningsvis blir det en relativt kort skoldag eftersom vi ska vara i skolan på natten, men det är klart, vi är ju lediga på fredag.

Jag kom just hem ifrån semestern och ändå känns det som om jag vill resa långt bort redan nu. It sucks!





// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0