Kväll med Sara..

Igår efter musiken så följde Sara med mig hem till Nora. Det är inte så ofta det händer för det är lite obekvämt med bussarna och så .. men det hände iaf igår. :)

Det var nog en av de roligaste kvällar jag har haft på länge. Jag har ofta kul men igår mådde jag verkligen bra hela kvällen. Jag vet inte om det var för att vi båda var trötta efter första veckan i skolan men det blev en hel del flumm och skratt.

Bla så grejade vi med en grej till bloggen.. sen om det blev så bra vet jag inte :P det blev kanske inte som tänkt men det var kul.

Vi gick catwalk ute på min gård och sjäng Britney Spears låtar. Jag tror att det var några trötta grannar som inte kunde somna förrän vi gått in igen.

Vi satt och kollade i massa gamla skolkataloger , läste diverse noveller och berättelser som jag skrivit under mina år i skolan och åt en massa godis.



Ja ni.. det var iaf en jäkligt trevlig kväll. :D

//Agnes 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0