Jag hatar att vara kissnödig

Ja, visst är det jobbigt?

Här är lite småsaker som jag stör mig på och därför kan säga att jag hatar.

- Att vara kissnödig
- När batteriet på iPoden tar slut och man inte har möjlighet att ladda den.
- När mina skor läcker så att jag blir blöt om fötterna.
- När mitt hår är smutsigt och jag inte hinner tvätta det.
- När datorn hänger sig.
- När klockan är tre på natten, det är skola dagen efter, man har ont i ryggen och är trött i ögonen men inte kan sluta läsa i den bok man håller i.
- När väckarklockan ringer på morgonen
- När stavningsprogrammet på datorn inte markerar vissa felstavade ord men markerar ord man stavat rätt.


Denna lista med I-landsproblem skulle självklart kunna bli mycket längre. Men guess what? Jag måste kissa!




Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0