IG i betyg ?!?!?!?!?

Jag fick veta av en tjej i klassen att vi fårr våra betyg i de kurser som vi hade under höstterminen, och som nu är avslutade. De skulle finnas på nätet så jag gick in och kollade. Och vad får jag se om inte ett äckligt, skrämmande, gastkramande IG i filosofi A. Hur har detta gått till??? Jag har en uppgift som jag inte har lämnat in men ska jag behöva få ett IG för det?? Det är mitt första IG ever och det känns hemskt. ÅNGEST!

Dessutom hade jag sänkt mig i musik :( Eller inte sänkt mig kanske eftersom det var två olika musik kurser men jag fick MVG förra året och bara VG i år. Enligt min lärarinna så har jag inte "blomstrat lika mycket i år". Hur mycket kan man blomstra liksom?

Frustrerad och orolig
Agnes

Kommentarer
Postat av: Danielo

Strange, bör ju inte stämma, skickade in mitt Filosofiarbete väldigt sent och fick visst ett VG i betyg i alla fall enligt Elevmojsgrejen.

2009-01-26 @ 23:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0