Helt sanslöst

Jag var som tidigare nämnt otroligt trött när jag kom hem från stan igår. Jag låg och läste till runt tolv innan jag somnade som enstock. Jag kan inte minnsa när jag sov så gott sist. Jag vaknade till nån gång i morse och njlt ava tt kunna somna om. Nästa gång vaknade jag av att min lillasyster knackade på dörren och berättade att hon fått i uppdrag att väcka mig. Hon meddelade att kloackan var halv tre. Halv tre! Jag har aldrig sovit så många timmar i sträck förut och jag var grymt skönt utvilad när jag vaknade. Jag har ont i halsen och låter förfäligt när jag pratar men jag är inte längre sådär jobbigt trött som jag har varit den senaste veckan. Det är skönt. Även om jag har hunnit bli lite seg igen ^^

Jag hann inte någon frukost utan det blev kalops direkt, usch och blä xS Men mamma har lovat pizza senare så jag överlever. Nu slösurfar jag runt och tittar på lite allt möjligt. Kanske skriver jag mer om jag hittar nåt intressant.




Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0